راهنمای روش های تحقیق در روانشناسی سلامت منتشر می شود


کتاب علمی مرجع راهنمای روش های تحقیق در روانشناسی سلامت با راهنمایی دکتر علی منتظری در مجتمع درمانی رسا ترجمه و پس از اخذ مجوزهای لازم منتشر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، در این راهنمای جامع، راگین و کینان تجزیه و تحلیلی همه جانبه از انواع روش های مورد استفاده در تحقیقات روانشناسی سلامت را ارائه خواهند داد.

این کتاب با همکاری های بین رشته ای اساتید برجسته و به کارگیری بهترین شیوه های آزمایش، راهنمای دقیق برای انجام تحقیقات پیشرفته است.

همچنین فنون مهم تحقیق، چرایی انتخاب و نحوه انجام آن ها در این جلد توضیح داده شده و روش های پیشرفته، مانند روش‌های مورد استفاده در ژنتیک NextGen (توالی یابی نسل بعد)، نظریه القایی و آسیب‌پذیری مغز در برابر اعتیاد و روش‌های کلاسیک مانند اندازه‌گیری کورتیزول، بررسی ها، و مطالعات محیطی مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

برپایه این گزارش ،  موضوعات کتاب بخش گسترده ای از روانشناسی سلامت را بررسی کرده است، از تصویربرداری عصبی و تجزیه و تحلیل آماری گرفته تا موضوعات اجتماعی، اقتصادی مانند سیاست های مورد استفاده در برابر بیماری ها در آفریقا و تأثیر نامناسب تغییرات آب و هوایی بر افراد بی بضاعت بخشی از محتوای این کتاب را تشکیل می دهد.

گفتنی است، کتاب مرجع راهنمای روش های تحقیق در روانشناسی سلامت با نظارت دکتر علی منتظری و همکاری تعدادی از اعضای مجتمع درمانی سلامت روان رسا در مراحل ترجمه و چاپ قرار دارد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *