قابلیت توسعه پلی کلینیک رسا به عنوان یک مرکز تخصصی در قلب تهران


به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران ، دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان روانشناسی در بازدید از بخش های گوناگون مرکز خدمات روانشناسی جهاد علوم پزشکی تهران (رسا) با اشاره به اینکه این مرکز قابلیت توسعه به عنوان مرکز تخصصی در قلب تهران را دارد گفت: در حال حاضر در این مرکز خدمات خوبی به ویژه در حوزه های روانشناسی سلامت و روانسنجی به شهروندان ارائه می شود.

رئیس سازمان نظام روانشناسی با اشاره به اینکه ابتدا مردم باید به پزشک عمومی مراجعه کنند پس از آن به متخصصان و روانشناسان ارجاع داده شوند، خاطر نشان کرد : باید خدمات روانشناسی سلامت در حوزه های گوناگون در کنار افزایش خدمات بیمه ای تقویت شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰۰ هزار نفر روانشناس داریم که جا دارد کسب و کار را فرا بگیرند و لازم است که  دبیرخانه قوی در حوزه های گوناگون فعالیت های روانشناسی برای فرهنگ سازی و آشنایی جامعه با ضروریات این موضوع تشکیل شود.

حاتمی گفت: باید کارگروه مشترک با حضور سازمان نظام روانشناسی و پلی کلینیک رسا تشکیل شود تا ضمن هماهنگی بهتر بتوان در حوزه های دیگر مانند فعالیت استارتاپ ها در حوزه سلامت روان و همکاری با برنامه های صدا و سیما اقدامات مفید  و موثری انجام داد.

گفتنی است این بازدید با حضور دکتر مسعود حبیبی رئیس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، دکتر امیر للـه گانی معاون درمان این سازمان و دکتر زهرا رسایی رئیس پلی کلینک  (رسا) همراه بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *